ოქროს კვეთა მატემატიკაში

ოქროს კვეთა მატემატიკაში

Sunday, March 13, 2011

.ოქროს კვეთა


  1. პროექტის სახელწოდება; ოქროს კვეთა.
  2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით.: ოქროს კვეთა: მათემატიკაში," ვეფხისტყაოსანში":, მუსიკაში, ხუროთმოძღებაში.
  3. პროექტის აქტუალურობა: ოქროს კვეთის უნიკალურობა  "ევკლიდეს გეომეტრიიდან დღემდე" მოსწავლეებმა  შეისწავლონ ოქროს კვეთა, გამოიყენონ ამოცანების ამოხსნაში.
  4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა მოიძიონ  ოქროს კვეთის გამოყენება  სხვადასხვა დარგში.
  5. მონაწილეთა ასაკი: 1 0, 11, 12, 13, 14,15.
  6. ვადები/ხანგრძლივობა: ორი კვირა.
  7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ფოტო–მასალა,  კომპიუტერის საშუალებით .მოსწავლეეები მოიძიებენ ინფორმაციას    ოქროს კვეთის შესახებ,  გააკეთებენ ალბომებს,  მოაწყობენ ფოტო გამოფენას , გააკეთებენ პრეზენტაციას . შექმნიან ბლოგებს.
  8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნი, რვეული,კალამი, ფოტო აპარატი,  კომპიუტერი,  ინტერნეტი.
  9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები გაინაწილებენ ფუნქციებს  მოიძიონ: ცოტაოდენი ისტორია ოქროს კვეთის შესახებ, რა არის ოქროს კვეთა? ოქროს კვეთა "ვეფხისტყაოსანში" ოქროს კვეთა ლეონარდო დავინჩის შემოქმედებაში,  ექსკურსია მცხეთის ჯვრის ტაძარში
  10. :საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული  ენა, მათემატიკა, ხელოვნებათმცოდნეობა, მუსიკა. დამოუკიდებლად კვლევის  უნარი. ჯგუფური მუშაობა,  ერთმანეთთან ურთიერთობა.
  11. პროექტისხელმძღვანელი: იამზე ჩუტკერაშვილი.
  12. ხემძღვანელის ელ.ფოსტა: iamzecutkerashvili.
  13. პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგიhttp://iamzecutkerashvili.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment