- პროექტის სახელწოდება; ოქროს კვეთა.
- პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით.: ოქროს კვეთა: მათემატიკაში," ვეფხისტყაოსანში":, მუსიკაში, ხუროთმოძღებაში.
- პროექტის აქტუალურობა: ოქროს კვეთის უნიკალურობა "ევკლიდეს გეომეტრიიდან დღემდე" მოსწავლეებმა შეისწავლონ ოქროს კვეთა, გამოიყენონ ამოცანების ამოხსნაში.
- პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა მოიძიონ ოქროს კვეთის გამოყენება სხვადასხვა დარგში.
- მონაწილეთა ასაკი: 1 0, 11, 12, 13, 14,15.
- ვადები/ხანგრძლივობა: ორი კვირა.
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ფოტო–მასალა, კომპიუტერის საშუალებით .მოსწავლეეები მოიძიებენ ინფორმაციას ოქროს კვეთის შესახებ, გააკეთებენ ალბომებს, მოაწყობენ ფოტო გამოფენას , გააკეთებენ პრეზენტაციას . შექმნიან ბლოგებს.
- პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნი, რვეული,კალამი, ფოტო აპარატი, კომპიუტერი, ინტერნეტი.
- პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები გაინაწილებენ ფუნქციებს მოიძიონ: ცოტაოდენი ისტორია ოქროს კვეთის შესახებ, რა არის ოქროს კვეთა? ოქროს კვეთა "ვეფხისტყაოსანში" ოქროს კვეთა ლეონარდო დავინჩის შემოქმედებაში, ექსკურსია მცხეთის ჯვრის ტაძარში
- :საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული ენა, მათემატიკა, ხელოვნებათმცოდნეობა, მუსიკა. დამოუკიდებლად კვლევის უნარი. ჯგუფური მუშაობა, ერთმანეთთან ურთიერთობა.
- პროექტისხელმძღვანელი: იამზე ჩუტკერაშვილი.
- ხემძღვანელის ელ.ფოსტა: iamzecutkerashvili.
- პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: http://iamzecutkerashvili.blogspot.com/
ოქროს კვეთა მატემატიკაში
Sunday, March 13, 2011
.ოქროს კვეთა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment